Nog twee nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Jasper Bosma - WaarBenJij.nu Nog twee nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Jasper Bosma - WaarBenJij.nu

Nog twee nachtjes slapen..

Door: Jasper

Blijf op de hoogte en volg Jasper

04 Februari 2013 | Nederland, Son en Breugel

Het waarbenjij.nu dagboek komt weer tot leven!

Over twee dagen verlaat ik Nederland weer om dit keer 6 maanden weg te blijven. Voor degene die het niet meegekregen hebben, ik ga 4 maanden studeren in Lima (Peru). Aangezien het semester daar pas op 1 april begint, gebruik ik de tijd ervoor om wat meer van Zuid Amerika te zien, te beginnen met het carnaval in Rio de Janeiro.
Via deze site wil ik jullie op de hoogte houden van mijn belevenissen aan de andere kant van de wereld.

Veel leesplezier de komende maanden! En tot na 8 augustus :)

xx

  • 04 Februari 2013 - 20:46

    Jules:

    Super cool, veel plezier!

  • 04 Februari 2013 - 21:55

    Marlien:

    Lieve Jasper,Een hele fijne vakantie/studie en goede reis en we zullen je reisverslagen en ervaringen weer op de voet volgen. Ik verheug me er nu al op.Vond het wel leuk om alvast en waarschijnlijk als eerste te reageren.
    Dikke knuffel van ons allemaal.Alaaf Liefs Marlien

  • 05 Februari 2013 - 11:08

    Resi:

    Hee Jasper,
    Ik had het inderdaad niet meegekregen ;) Wel echt super gaaf! Heel veel plezier, geniet ervan!
    Groetjes Resi

  • 05 Februari 2013 - 12:08

    Marian:

    Hoi Jasper, we gaan met plezier je weer volgen.
    Goede reis morgen.
    Groeten uit Rijssen

  • 05 Februari 2013 - 17:01

    Oma Riet:

    Hallo Jasper, haha.. daar gaat ie weer! Wat leuk dat we jou weer kunnen volgen!
    Ik wens je voor nu een goede reis en wens je meteen een byzondere carnaval daar! Ik denk tòch iets anders dan in ons "Boeskoolstadje.. maar Allaaf.. en geniet! Fij dat ik zo op de hoogte blijf van alles.
    Dikke knuffel en toitoi! Oma Riet

  • 05 Februari 2013 - 17:57

    Jona:

    Jassie, houdoe! Zo nog ff bavke vatten ;)!

  • 08 Februari 2013 - 16:11

    Fanny:

    de link doorgekregen van Wim, kan ik je nu ook volgen, veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Afgestudeerd, en nu eerst lekker reizen voor ik begin met werken

Actief sinds 15 Aug. 2008
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 56581

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 06 Mei 2015

Backpacken in Azië

06 Februari 2013 - 08 Augustus 2013

Exchange semester in Peru

03 September 2008 - 04 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: