Nog 2 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Jasper Bosma - WaarBenJij.nu Nog 2 nachtjes slapen.. - Reisverslag uit Son en Breugel, Nederland van Jasper Bosma - WaarBenJij.nu

Nog 2 nachtjes slapen..

Door: Jasper Bosma

Blijf op de hoogte en volg Jasper

26 Januari 2015 | Nederland, Son en Breugel

En dan stap ik in het vliegtuig op weg naar weer een nieuw avontuur!

Voor de mensen die het nog niet weten, dit keer ga ik voor ruim 3 maanden naar Azie om daar Thailand, Myanmar, Laos, Vietnam en Cambodja te gaan bezoeken. Een gebied waar ik nog niet eerder geweest ben, maar wel heel veel goede verhalen over gehoord heb!
In tegenstelling tot eerdere reizen ga ik dit keer niet alleen; ik ga samen met Madelon, een vriendin van mijn studie.

Samen stappen we woensdag ochtend in het vliegtuig vanaf Dusseldorf, om zo via Helsinki (tsja, dit ticket was nou eenmaal goedkoop) naar Bangkok te vliegen.

Via deze site ga ik weer proberen om jullie met verhalen en foto's op de hoogte te houden van de avonturen die wij aan de andere kant van de wereld beleven. Ik heb nog geen idee hoe de internet toegang is, maar we zullen het wel zien, ik heb er zin in!! :)

Nu moet ik weer verder met inpakken, het is een redelijke puinhoop op m'n kamer en wil natuurlijk niet iets belangrijks vergeten.

Tot over 3 maanden!

  • 26 Januari 2015 - 19:38

    Jon:

    Mooi! Heul veul plezier ;)

  • 26 Januari 2015 - 20:32

    Jules:

    Vet, veel plezier weer!

  • 26 Januari 2015 - 20:47

    Wim Van Hout:

    Goed bezig, ik zie je nog regelmatig voorbij komen als SBC 6 voetbalplaatje ;-)
    Ik wens je een goede reis met veel positieve ervaringen en, zo mogelijk, geen tegenslagen.
    Wij hier in Breugel, gaan je verslagen volgen en zijn bij voorbaat al heel benieuwd.
    Veel plezier samen met je reismaatje.

  • 27 Januari 2015 - 09:03

    Anita:

    Hoi Jasper,

    Daar gaan we weer. Geweldig om je zo weer te gaan volgen. Ik zal vandaag nog wel bellen, maar alvast voor nu een goede reis en geniet ervan, dan gaan wij weer genieten van je verhalen.
    Dikke kus,

    Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jasper

Afgestudeerd, en nu eerst lekker reizen voor ik begin met werken

Actief sinds 15 Aug. 2008
Verslag gelezen: 352
Totaal aantal bezoekers 56587

Voorgaande reizen:

28 Januari 2015 - 06 Mei 2015

Backpacken in Azië

06 Februari 2013 - 08 Augustus 2013

Exchange semester in Peru

03 September 2008 - 04 April 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: